dilluns, 25 de juny del 2012

Reclamació i segona correcció


1. L’estudiant podrà demanar una reclamació o una segona correcció sobre les seues qualificacions dels exàmens de la PAU.
2. La reclamació suposa comprovar que no hi ha hagut errors en el procés de correcció i qualificació. La sol·licitud de reclamació d’alguna assignatura anul·la la possibilitat de demanar-ne una segona correcció. El resultat de la reclamació no podrà baixar la nota.
3. La segona correcció suposa que un altre corrector diferent corregirà de nou l’examen. La qualificació definitiva serà la mitjana de les dos qualificacions. El resultat de la segona correcció sí que podrà pujar, mantindre o baixar la nota.
4. Si la diferència entre la primera i la segona correcció fora de dos o més punts, es realitzarà una tercera correcció. La qualificació definitiva serà la mitjana de les tres qualificacions.
5. Sobre el resultat del procés de segona correcció, l’estudiant podrà presentar una reclamació contra aquesta segona correcció. El resultat de la reclamació a la segona correcció sí que podrà baixar, mantindre o pujar la nota.
6. L’estudiant podrà veure els exàmens dels quals haja demanat segona correcció després de tot el procés de segona correcció i reclamació.


Si un alumne fa reclamació, es fa via internet la sol·licitud, NO ha de dur la targeta de selectivitat a l'UJI.

Però si d'alguna assignatura fa segona correcció que haurà de portar la targeta de selectivitat a l'UJI.  (Hui o demà feu la preinscripció a la comunitat valenciana i desprès i dins deltermini porteu la targeta a l'UJI
 http://www.preinscripcion.gva.es/default_es.htm

Resolució de reclamacions i segones correcccions el 2 de juliol
(segurament a partir de migdia o de vesprada)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada